Veel gestelde vragen

 

Verzenden van Producten

  1. Wat zijn de verzendkosten?

    • De verzendkosten variëren afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket, evenals de bestemming. U kunt de exacte kosten berekenen tijdens het afrekenproces.
  2. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

    • Bestellingen worden meestal binnen 1-2 werkdagen verwerkt en verzonden. Leveringstijd is tussen 2 -7 werkdagen. U ontvangt een bevestigingsmail met de trackinginformatie zodra uw bestelling is verzonden.
  3. Welke verzendmethoden bieden jullie aan?

    • Wij bieden verschillende verzendopties, waaronder standaardverzending, versnelde verzending en expressverzending. De beschikbare opties en hun kosten worden weergegeven tijdens het afrekenproces.
  4. Kan ik mijn bestelling volgen?

    • Ja, zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer via e-mail waarmee u uw pakket online kunt volgen.
  5. Verzenden jullie internationaal?

    • Nee, wij verzenden nog niet Internationale, Alleen in NED en BE verzendkosten en levertijden variëren afhankelijk van de bestemming.
  6. Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt?

    • Als uw pakket beschadigd aankomt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat u foto’s maakt van de schade en deze bij uw melding toevoegt.